Hulp nodig? 085-0021889
Menu Toggle
Veelgestelde vragen

Waar gaat je vraag over?

Meestgestelde vragen

  • RAM installeren in je pc

    Om je PC sneller te laten werken kan het helpen om extra RAM geheugen in je PC te plaatsen. Een aantal zaken zijn van belang in deze procedure;

    • Is er ruimte om een extra geheugen module te kunnen plaatsen in je PC (m.a.w. is er een “slot” vrij)?
    • Kan het moederbord de nieuwe hoeveelheid geheugen verwerken, en wat is het maximale?
    • Welke snelheid geheugen moet je aanschaffen?
    • Welk type geheugen moet je hebben?
    • Kan je besturingssysteem met de nieuwe hoeveelheid geheugen werken?
    • Etcetera

    De procedure voor het plaatsen van geheugen is niet erg moeilijk, maar zoals je hierboven ziet moet je wel een aantal zaken goed uitzoeken voordat je weet of het bijplaatsen kan en welke type geheugen je moet hebben.

    Mocht je hulp nodig hebben neem dan snel contact op met ServicePlus op 0900-9595

     

     

     

  • Heb jij een vraag die hier niet tussen staat?
  • WiFi en modem installeren

    Hoe je je (WiFi) modem moet installeren is sterk afhankelijk van welke provider je hebt. Zo werkt de een via glasvezel, de ander via coax en weer een ander via de oude traditionele telefoonlijn (adsl). Altijd moet er echter gebruik gemaakt worden van een modem welke je krijgt van de provider (bijvoorbeeld de Horizonbox van UPC, de Experiabox van KPN, etc. etc.) Deze verbind je op het aansluitpunt zoals hierboven vermeld (glasvezel / coax / adsl) en vanuit daar zal vaak een WiFi signaal worden verstuurd.

    Mocht je hulp nodig hebben neem dan snel contact op met ServicePlus op 0900-9595

  • Heb jij een vraag die hier niet tussen staat?
  • Hoeveel mobiele data gebruik ik

    Meer data gebruiken dan je bundel groot is bij je telecom provider is vaak kostbaar en dat wil je natuurlijk voorkomen. Maar hoe kan ik zie hoeveel MB’s of GB’s aan data je verbruikt?

    Zo zie je op Android (Samsung) hoeveel data apps verbruiken

    • Open het instellingenmenu.
    • Druk op ‘Gegevensgebruik’.
    • Scroll naar beneden om te zien hoeveel MB’s elke app verbruikt.
    • Druk op ‘Op achtergrond synchroniseren’ om te zien hoeveel MB’s een app verbruikt als deze niet openstaat of als je telefoon vergrendeld is je ‘m niet gebruikt Door de slider naast de app naar links te vegen, voorkom je dat een app de volgende keer MB’s verbruikt zonder dat je zelf de opdracht geeft.

    Zo zie je op iOS hoeveel data apps verbruiken

    • Open de ‘Instellingen’-app.
    • Druk op ‘Mobiel netwerk’.
    • Scroll naar beneden.
    • Onder het kopje ‘Mobiele data’ zie je precies hoeveel data elke app verbruikt.

    Mocht je hulp nodig hebben neem dan snel contact op met ServicePlus op 0900-9595

  • Heb jij een vraag die hier niet tussen staat?
  • E-mail instellen

    Vaak horen wij dat er problemen zijn met het ophalen of verzenden van e-mail. Om dit probleem te kunnen oplossen moeten vaak de instellingen van de server worden ingegeven, welke dit zijn is afhankelijk van uw e-mail provider. Er zijn honderden e-mail providers en deze kunnen we niet allemaal hier vermelden, maar enkele (bekendste) voorbeelden zijn;

    GMAIL IMAP

    • Inkomende e-mail: imap.gmail.com
      Inkomende poort: 993
    • Uitgaande e-mail: smtp.gmail.com
      Uitgaande poort: 465

    OUTLOOK.COM IMAP

    • Inkomende e-mail: outlook.office365.com
      Inkomende poort: 993
    • Uitgaande e-mail: smtp.office365.com
      Uitgaande poort: 587

    Mocht je hulp nodig hebben neem dan snel contact op met ServicePlus op 0900-9595

  • Heb jij een vraag die hier niet tussen staat?
  • Vragen over ons

    Wie is ServicePlus?

    ServicePlus is onderdeel van MAH B.V. en is gevestigd in Amersfoort. MAH B.V. bestaat reeds 15 jaar en is gespecialiseerd in het ondersteunen van eindgebruikers op computer gebied. Naast een telefonische support en “hulp op afstand” heeft MAH B.V. ook monteurs in de buitendienst welke bij onze klanten thuis komen om problemen te verhelpen.

    MAH B.V. is continu bezig om haar dienstverlening te meten en te verbeteren. Zo werken wij met feedback van klantenvertellen.nl welke wij erg belangrijk vinden. Mocht u niet tevreden zijn dan verzoeken wij u contact op te nemen zodat wij naar een passende oplossing kunnen zoeken en kunnen leren van onze fout om deze naar de toekomst toe niet meer te maken.Wij verzoeken u deze te mailen naar info@serviceplus.nl

     

     

  • Heb jij een vraag die hier niet tussen staat?

Problemen met uw computer of mobiel?

ServicePlus staat klaar wanneer u het nodig hebt.

ServicePlus helpt!
action